Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Fredagen

Fredagen var en bra dag!
Skola innan jag och Mikaela hämtade saker, fixade saker, handlade osv till kvällen. Tror inte vi förstod hur mycket packning vi hade förns vi stod vid cykeln och skulle få med allt.
Hem till Mikaela, packa upp, plocka undan massa saker, värma frysrätterna i mikron, på med lösögonfransarna, fram med locktången och på med partyoutfiten.
Sen började folket trilla in och Mikaelas 18 års dag började firas. Vid 3-halv 4 trillade vi in i Paulas lägenhet efter en toppen kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback