Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Onsdag

Ledig idag och var även hemma igår så mitt lov förlängdes genast med 2 dagar.
Har ett stort naturprov imorgon som jag skjutit framför mig hela lovet så känns som att jag kanske ska ta tag i det nu. Så det blir att sätta sig med det och en kaffe några timmar nu innan jag tar en PW för att komma ut i solen.

Senare idag ska jag ev fixa nya naglar min ena gick av och jag filade och klippte då ner alla.
Ikväll ska jag även äta en mysig middag med Lina innan vi ska titta på Henriks konsert han har i skolan. Från hans konsert springer jag till tåget och träning. Till 22.00 så denna dag blir en lååång dag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback