Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Fredag 19 Juli

 
Försov mig väldans mycket imorse. 11 minuter innan bussen går står mamma i dörröppningen och säger att min buss går snart. Så jag springer upp och kastar påmig kläderna, upp med håret i en tofs och på med lite puder. Kastar ner matlådan i väskan och springer till bussen. Och tro det eller ej men jag hann, jag och bussen anlände i princip samtidigt till hållplatsen.
 
Sitter på jobbet nu och snart är det helg. Konstigt nog är helgen mer efterlängtad nu när jag jobbar än annars när jag går i skolan. I helgen blir det att fira lillebror, mysa med Alma som det var längesedan jag såg och bara ta det lugnt och samla krafter till ännu en arbetsvecka.
 


Jättefin blogg! :)

Titta gärna in min nya modeblogg och lämna en kommentar om du vill, kram!

2013-07-21 · 12:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback