Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Jobb

 
Har just nu lunchrast på jobbet. Sommarjobbar nämligen på SEFAB-gruppen (en bostadsrättsförening) nu från till vecka 33. Sitter i kundtjänst och svarar i telefon samt har hand om mejl, post, beställningar osv. Roligt men ganska dött såhär på sommaren så sitter just och tittar på skärgårdsdoktorn. Men snart kommer posten och då blir det full fart att sortera och scanna in den. Hoppas ni tillskillnad från mig har möjlighet att njuta av solen utomhus, själv är jag på kontoret 7-16 på dagarna. Men vad gör det, pengar behövs alltid.
 


Fiin blogg! :3

2013-07-16 · 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback