Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Helgens Bravader


 
Har haft en toppen helg som har vart riktigt rolig.
 
I fredags efter skolan så träffade jag Emma och vi fixade lite saker innan vi köpte med oss mat och åkte till Mickis. Där käkade vi innan jejerna och några andra vänner rullade in och vi drack lite gott, lyssnade på musik, snackade och hade det trevligt.
 
Gick därifrån till min moster och sov för att slippa byta buss och åka hem själv. På lördagen åkte jag och min moster först till Farsta och fixade en ny telefon till henne, morsdags present till mamma och jag fick med mig en topp.  Sen åkte vi till Ösmo marknad som var gigantisk och tittade lite och åt thai mat. Sen helt plötsligt slutade min mobil fungera och då visade sig att killen i butiken hade satt mitt nummer på min mosters nya telefon så vi var tvugna att åka tillbaka till butiken i Farsta. Men jag klagar inte för nu har jag 4G, något toppen abonemang osv som vi egentligen skulle täckna till hennes telefon.
 
Sen på lördagskvällen åkte jag och Emma på dansuppvisning innan vi tittade på fotboll och åt tårta hos Varissa. Sen åkte vi och träffade massa folk och drack lite, snackade, dansade, spelade musik osv vid någon sjö i Tyresö var faktiskt riktigt roligt. Roligare än jag trodde för jag trodde jag skulle frysa ihjäl.
 
Dock kom vi inte hem från Tyresö för bussarna hade slutat gå så vi skulle behöva till stan, ta tunnelbana till gullmars och sen buss hem till Haninge. Så vi gick och köpte korv tillsammans med Lucas och Marcus och sen sov vi hos Lucas. Så vi klämde ihop oss alla 3 i Lucas säng och sov några timmar.
Sen gick vi upp tidigt på söndagen och åkte till Tyresö centrum och handlade frukost och lunch till jobbet innan vi åkte till Emma och jag gämtade mina saker innan jag fick skjuts till jobbet.
 
Efter jobbet hämtade mamma mig och jag sov en stund innan vi beställde pizza och sen låg jag i soffan och tittade på tv resten av kvällen.
 
Har alltså haft en toppen helg och ännu bättre är det att jag i princip har sommarlov nu då jag är ledig i princip hela veckan och även nästa vecka. Har dock ett antal större upgifter jag ska göra så lov är det inte riktigt men lov från skolans lokaler iallafall.
 
 


jätte snygg design, du tar så himla fina bilder :)

2013-05-27 · 17:15:34

åh, tre apor :D
Jag såg idag att det finns på flaska också :O

2013-05-27 · 19:02:32

Delta gärna i min tävling där du kan vinna valfritt halsband! länk: http://behuy.blogg.se/2013/may/tavling-vinn-valfritt-halsband.html#comment

2013-05-28 · 12:38:17

Bästa bloggen , fortsätt så

2013-05-28 · 15:49:13

Hej!
Har precis börjat en fitnessblogg som kommer innehålla en hel del tips både när det gäller träning och kost.
Titta gärna in och ta vara på olika tips eller dela med dig av dina!

Kram!
http://becomefitforyou.blogg.se/

2013-05-29 · 09:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback