Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Senaste Dagarna

Tisdag: Min valborg var en väldigt lugn men mysig och trevlig kväll.
Efter skolan åkte jag och handlade all mat som behövdes innan jag åkte hem och fixade potatis, skagenröra, 3 olika såser osv.
Vid halv 7-7 kom Amanda, Mikaela och Paula hit och vi fixade det sista innan vi åt. Blev skagentoast, grillat kött med klytfpotatis, sallad och såser och till efterrätt gjorde vi chokladdoppade annanasskivor och jordgubbbar. Sen tvekade vi mellan om vi skulle dra iväg eller så men vi stannade hos mig med lite spel och tjejsnack.

Onsdag: Medans alla andra i min ålder sov bort halva dagen och låg hemma med bakismat och mjukiskläder andra halvan så var ja gpå jobbet 9.30 och kom därifrån vid 16. Inte så mycket kunder så jag städade och skrubbade stolar, golv, hyllor, diskade allt porslin osv så jag låg i. På kvällen låg jag hemma och kollade på humorgalan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback