Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Produkter För Ansiktet

 
Neutrogena´s ansiktsprodukter är helt underbara. Jag använder mig av serien pink grapefruit.
Det finns scrub, ansiktstvätt och ansiktskräm i den serien men jag använder inte scruben.
Men krämen och tvätten använder jag dagligen och det låter som en klycha men man känner sig som en ny människa. Gått med smink hela dagen och sen tävtta med dessa är en bra känsla!
 
Jag köpte mina på H&M för kanske 70kr styck.


Dom är verkligen toppen, hade dock en orange tub!
Hoppas att allt är bra med dig och att du fått en bra start på veckan?
Kram

2013-07-08 · 22:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback