Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

En kväll hos Malin

En av kvällarna i helgen var en riktig sommar kväll. Grillning hos Malin och sen kom det kanske 10 pers så vi var kanske 15st som satt på hennes altan med lite gott att dricka, musik, singstar och bara njöt av sommarlovet. Riktig mysig sommarkväll. Något liknande måste göras om innan detta sommarlov är slut.
  
                     Simon var rädd för att frysa och bunkrade upp med både poncho och halsduk
Simons försök till att se full och törstig ut
Tänk att man kan sitta ute så pass länge utan att frysa
Fina vänner
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback