Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Rhodos

För en vecka sedan hade jag en dag kvar i paradiset. Jag har nämligen vart på min livs resa, en vecka med underbara vänner och härligt folk vi träfade där nere. En vecka med sol, bad och party vad mer kan man begära som tonåring?
Våra dagar såg likadana ut hela veckan, vakna av klockan vid halv 9 och därefter springa ner för att hinna äta frukosten på hotellet lika många gånger som vi hann missade vi den. Sen var det stranden 5 dagar och poolen 2 dagar. Där låg vi och försökte piggna till samt bli lite bruna.  Sen var det vila och dusch som gällde innan vi åt middag och köpte alkohol att föra med. Sen blev det att fixa till sig och dricka lite på balkongen innan vi dansade natten lång på bargatan. Hade så jäkla kul varje kväll och skulle inte tveka en sekund om jag fick chansen att åka tillbaka!
 
 
 
 


Åh jisses så härligt!

2013-07-16 · 22:40:39

Så underbart med semester :D

2013-07-17 · 10:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback