Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Onsdag

Infinner mig precis som alla andra dagar på jobbet vid denhär tiden. Har precis ätit frukost med några v killarna och nu ska jag ta tag i mejlhögen. Känns som att det kommer bli yttligare en lugn dag på jobbet idag.
 
Efter jobbet ska jag möta upp Lina på söder, vi ska leta upp någon mysig resturang och slå oss ner för en lång och mysig middag. Så jäkla längesedan vi sågs nu så vi har mycket att uppdatera varandra om. Så känner på mig att kvällen kommer bli mer än bra!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback