Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Helgen

 
I lördags så sjöng jag för min kära lillebror som fylde 14 vid halv 8 tiden för att sedan somna som till lunchtid. Slängde i mig lunch och började fixa mig och små städa på rummet innan släkten rullade in. Efter paketöppning och fika så började folk åka hemmåt men familjen Sundberg stannade kvar på middag. Så det blev att hoppa studsmatta, leka i lekstuga, spela fotboll, spela tennis, mata kaniner osv med Alma som är inne i perioden där allt är roligt i 15 minuter. När de frammåt halv 11 tiden på kvällen åkte hemmåt plöjde jag några avsnitt av sex and the city.
 
Idag sov jag ut igen innan jag laddade över foton, filer, musik osv till datorn eftersom skärmen sprack totalt nere på Rhodos så lämnade jag in den idag. Så nu känner man sig lite små handikapad utan nr, bilder, appar osv men antar att jag får skylla mig själv. Så övningskörde och lämnade in den samt handlade en klänning på rean. Sedan övningskörde jag till Alvik och hämtade en skrivare och tillbaka. Nu på kvällen har jag sovit i soffan och tittat på tv. 
 
Dags att sova nu eftersom yttligare en jobb vecka med uppgång runt 5 på morgonen väntar.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback