Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Måndag 22 Juli

Ny vecka som innebär ytligare en vecka jobb. Men familjen har ju ledighet så det bästa är när man kommer hem och de är i full gång med riktig god och sommrig middag. Idag var grillen tänd med lax och korv på gallret. Allt blir verkligen godare när man grillar det och om inte annat får man världens sommarkänsla.

Nu är det en kopp kaffe framför AIK-Häcken som gäller.



Jättefin blogg, va gärna med i våran veckans blogg tävling! Du kan vinna en länkning och att vi följer dig på bloglovin, kram

2013-08-14 · 15:20:54

Jättefin blogg, va gärna med i våran veckans blogg tävling! Du kan vinna en länkning och att vi följer dig på bloglovin, kram

2013-08-14 · 15:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback