Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

15 April

Började dagen med utvecklingssamtal 8 på morgonen som gick galant. Hade även ett toleransseminarium och ytligare ett betygsamtal.
Handlade lite saker till middagen som bestod hemma gjort pizza innan jag åkte hem.

Nu sitter jag med ansiktet i matteboken och fantasterna på tv. Helt sjukt program, men samtidigt facinerande.

Hoppas ni haft en fin dag!



fin blogg :)

2013-04-16 · 09:37:29

Fin blogg :)

2013-04-16 · 15:00:27

skönt att utvecklingssamtalet gick så bra, jag hatade när det var dags att gå på utvecklingssamtal för jag fick alltid skäll xP

2013-04-16 · 18:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback