Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Att komma bort en stund

Något som jag älskar är havet. Är jag utomlands väljer jag hav framför pool, är jag hemma och ska bada åker jag hellre till havet än till en sjö och jag kan verkligen koppla av där.

För någon vecka sedan övningskörde jag och tog mig och min moster då till Nynäshamns strandpromenad som vi körde runt med bilen och stannade lite är och var och bara fyllde på med energi eller fotade. Sen åt fikade vi vid havet innan vi gick en promenad längs havet.

Den kvällen var jag full med energi och jag kände att jag skulle klara av vad som helst, och än idag kan jag tänka mig bort och titta på bilder och må bra.

Jag tror vi alla har ett ställe dit vi tar oss eller något vi tänker på när vi behöver komma bort och ladda batterierna. Det kan vara landstället, till en kompis, till en släkting eller till en annan speciell plats.

Vad är eran speciella komma bort och glömma allt för en sekund plats?





härliga bilder måste jag säga :)

2013-04-16 · 01:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback