Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Frukostbägare

 
 
En ny favorit jag upptäckte imorse är frukotbägaren. När mat ser fint och gott ut blir det roligare att äta.
 
Lager 1: Musli
 
Lager 2: Mixa 2 msk kvarg, 2 msk keso, 1dl mango och 0,5dl hallon
 
Lager 3: 3 msk kvarg, 1 tsk vaniljsocker, 1dl kokos
 
Lager 4: Vanlig jordgubbs yoghurt
 
Topping: 1 äggvita och 2 msk jordnötssmör
 
Detta var väldigt gott och väldigt mättande så detta kommer jag göra fler gånger. Man kan ju variera i all oändighet tex två lager med musli mellan eller bara yoghurt och musli i olika lager.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback