Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Helgen

Hade en riktigt toppen helg med både nytta och nöje och därför blev bloggen lidande.

På fredagen åkte jag och jobbade på ett event med vin, god mat, försäljning, kändisar och massa annat. Så jag var i något sorts paradis. Efter jobbet tog jag mig till Amanda där Mikaela och Paula väntade. Vi tog fram tjejkväll (ett spel) och drack lite vin, spelade och pratade. En riktigt mysig kväll!
Vid halv 4 landade vi i sängen och vid 11 dagen efter satt jag på bussen mot jobbet. Trött och full men energi på samma gång.

Jobbade till 17.30 och då fick jag skjus av chefen till tåget som tog mig till stan. Åt middag med Madde och Malin innan vi handlade godis och mötte Mickis. Sen blev det köp av mer snacks och bio. Ännu en mysig kväll!

På söndagen var jag bara hemma, tittade på 2 filmer, pluggade och bara mös och mådde bra.

Har som ni hör haft en bra helg!



Vad jobbar du med och vart? Vad är det bästa och det sämsta med ditt jobb? :)

2013-04-15 · 15:34:41

Vilken film såg ni? :)

2013-04-15 · 15:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback