Hej och välkommen! Emma heter jag och jag är en glad tjej på 17 år bosatt söder om Stockholm. I min blogg får du läsa om min vardag, fotboll, shopping och livet i allmänhet. Hoppas ni är här för att stanna!

Tisdag

Igår vad jag ledig från skolan så blev sov morgon, god lunch, plugg och lite annan nytta hemma. Senare på kvällen blev det tacos hos moster och slingning av håret. Slängde i lite blonda slingor och det blev väldigt ljust men det är mer en vane sak.

Sitter på tåget nu påväg till skolan. Naturkunskap och NP i spanska så ska vara i skolan till 17.00. Därefter bär det av direkt till Solna och AIK match.



Åh, vad gott med tacos! Det är evigheter sedan jag åt det sist, men nu började jag riktigt längta efter det :)

Vilken fin blogg du har!

2013-04-17 · 22:54:57

Åh, så gott!!

2013-04-18 · 19:48:59

Mums:D

2013-04-20 · 00:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback